راهنمای تلفنی و مجازی

این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود در ساعات و روزهای اداری رسمی ( شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ ) آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مرتبط به نرم افزارها می باشد.

یکی از مزایای خدمات پشتیبانی مشاوره و راهنمایی به صورت تلفنی می باشد که دسترسی به کارشناسان را نامحدود کرده و افراد در هر کجای کشور که هستند می توانند از مزایای پاسخگویی تلفنی سوالات و مشاوره متخصصان ما استفاده کنند. این مجموعه با تجربه ای که در این سال ها بدست آورده در خدمت کاربران می باشد.

همچنین کاربران میتوانند از طریق سامانه Remote Desktop اختصاصی شرکت و یا با استفاده از نرم افزارهای موجود در بازار از طریق اینترنت پس از هماهنگی لازم با کارشناسان مرکز ارتباط برقرار نمایند و نسبت به برطرف سازی مشکلات خود اقدام نمایند.

یکی دیگر از امکاناتی که به تازگی توسط تیم پشتیبانی شرکت فراهم آمده است، امکان Demo نرم افزار بر روی ماشین های مجازی این تیم میباشد که این امکان را فراهم می آورد تا کاربران امکان تجربه کار با نرم افزار را قبل از خرید یا به جهت آموزش را داشته باشند.

لازم به توضیح میباشد که استفاده از برخی از این امکانات منوط به عقد قرارداد پشتیبانی دوره ای با شرکت میباشد.